Strona główna » Regulamin
Kontakt
  • RISZA Teresa Orlińska
    tel: 603729572
    NIP: 5272445486
  • E-mail:sklep@karmaprof.pl
  • Telefon603 72 95 72
  • Godziny działania sklepuPn - pt 9.00 - 20.00
    w soboty 10.00 - 14.00

Regulamin

Regulamin sklepu

1.Informacje Ogólne

1. Serwis internetowy, działający pod adresem: www.karmaprof.pl, prowadzony jest przez Michała Strzeleckiego.

2. Warunkiem dokonania zakupów w Serwisie jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu i złożenie zamówienia.

3. Serwis zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego Regulaminu.


2. Oferta produktowa

1. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów towarów objętych tą formą sprzedaży.


2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

3. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych i wycofywania dotychczas oferowanych towarów, prowadzenia, odwoływania i modyfikowania zasad akcji promocyjnych.


3. Przyjmowanie i realizacja zamówień

1. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.karmaprof.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 603 72 95 72 lub pocztą e-mail: wiko@karmaprof.pl

2. Sprzedaż będzie realizowana jedynie na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu zamówienia, a w razie składania zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną - jedynie w razie podania wszystkich informacji wymaganych w procesie zamówienia.

3. Sklep KarmaProf zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez odbiorcę, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

4. Sklep KarmaProf zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia.

5. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po złożeniu zamówienia,
b) przelewem - po tym, jak na wskazanym koncie RISZA Teresa Orlińska zostanie zaksięgowana kwota należności za zamówiony towar,
c) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty.

6. Klient może zmienić lub wycofać złożone zamówienie w całości, do 30 minut po jego wysłaniu, w tym celu należy się skontaktować z właścicielem firmy RISZA Teresa Orlińska telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia lub zwrot pieniążków na podane przez klienta konto).

8. Zamówienia złożone do godz. 11:00 będą realizowane w tym samym dniu roboczym, a ich doręczenie nastąpi następnego dnia roboczego. Zamówienia które zostaną złożone po 11:00 zostaną wysłane w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone w piątek do godz. 11:00 będą wysyłane w piątek i doręczane w poniedziałek zaś zamówienia złożone w piątek po godz. 11:00 mogą zostać nadane w poniedziałek, a ich doręczenie nastąpi we wtorek.


4. Reklamacje i gwarancje

1. Wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją ich producenta. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się niezwłocznie z właścicielem firmy RISZA Teresa Orlińska.
2. Klient ma obowiązek sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu upewnienia się, czy jest zgodna z zamówieniem oraz czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Reklamacje dotyczące zgodności przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie sprawdzenia przesyłki przez Klienta przy odbiorze towaru od kuriera.

3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.

4. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), Sklep internetowy KarmaProf zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.


5. Dane osobowe Klienta

1. Uzyskane dane osobowe Klienta będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa przez Sklep KarmaProf w celu realizacji zamówienia Klienta.

2. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez Sklep w celach marketingowych oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od właściciela Sklepu za pomocą środków komunikacji elektronicznej i poczty. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

6. Bezpieczeństwo

Firma RISZA Teresa Orlińska mieszcząca się na ul. Monte Cassino 9/25 w Warszawie oświadcza, że wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności Sklepu Internetowego są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Transakcje wykonywane przy użyciu kart kredytowych są autoryzowane przy współpracy z serwisem przelewy24.pl - transmisja jest szyfrowana

 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu